2011. november 22., kedd

Hurrrá...kész az étlap!

Sziasztok!

Újra itt vagyok.....
Az a nagy helyzet, hogy ma megint ünnepelnem kellett a magam módján! Megszületett az étlap! Azt hiszem, hogy ez volt az egyik legnehezebb feladat részemről. Nyilván úgy kell összetenni egy étlapot, hogy mindenki megtalálja a magának megfelelőt,azaz ízletes,olaszos,vegetáriánus,férfias,fogyókúrás,kalóriadús és kalóriaszegény,értékes,izgalmas és nem utolsó sorban finom dolgok kerüljenek az asztalra. Na de ehhez képest még ott a gyerekes és nem annyira magabiztos frusztrációm, hogy vajon mit vártok el Tőlem Ti? Mindennek szeretnék megfelelni és ez most már kezd betegessé válni. Na jóóóóóó,ez nem egy pszihiátriai zártosztályos beszélgetés úgyhogy hagyjuk ki ezt a blokkot ....hihihi....
Az Én nagy napom azt hiszem,hogy a mai. Az új élet kezdete sok mindent jelenthet, de eddig azt hiszem olyat csináltam amit eddig is sokszor....alkotok,kitalálok, tervezek,gondolkodom és újítok lakberendezési szinten és a kis napi menüimmel azt hittem,hogy jól csinálok valamit....nade
itt van ez a jelenleg a'la carte étteremként működni vágyó il Pittore aminek az étlapját úgy kell kitalálni,hogy legalább 1 hónapig bíztató legyen.

3 megjegyzés:

  1. Istenien főzöl, én nem aggódom az étlap miatt. (Ugye az az isteni gombakrémleves rajta lesz???)

    VálaszTörlés
  2. No és a fincsi répakrémleves, amit az utolsó vendégekként kóstolhattunk a nyáron!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok, brownie nélkül ki se nyissatok:))) Végre lesz egy hely Pesten, ahová nyugodt lélekkel beülhet az ember. Nem is tudom, mire vártatok eddig:)

    VálaszTörlés