2011. december 14., szerda

Nyitóbuli utáni napok...

Jajjj,hogy milyen volt a nyitóbuli? Szerintem fergeteges, és ha jól látom a facebook-os hozzászólásokat és megjegyzéseket akkor másnak is jó volt...nem csak Nekem! Őrületes egy nap volt számomra!

Ugye egésznap a konyhában voltam,hogy estére minden elkészüljön, sürögtünk - forogtunk...mindenkit bevetettünk , még azt is akinek semmi köze a főzéshez...csak a létszám miatt! Gondoltam Én ...ha többen vagyunk, gyorsabban haladunk! Na de neeeem! Ebből az lett,hogy egymást kerülgetve ordítottunk, hogy kinek mit kell csinálnia! Pontosabban azt hiszem,hogy csak Én ordítottam! :-) Na mindegy! "Konyhabuli" lett a vége!

Aztán eljött a 18:00 óra!

A vendégek jöttek,úgy ahogy azt megígérték és Én még mindig a kis szakácsruhámba tálaltam a kuckómban az ételeket....

18:15 perc! Irány a zuhanyzó! Fürdés után jól átöltöztem, kisminkeltem magam és felmerészkedtem a tömegbe. Úúúúúúristen! Na azt a látványt...és sok-sok embert aki szívélyesen fogadott és ajándékokkal lepett meg és puszilgatott sok sok kedves szó kíséretében! Hát ezt soha nem fogom elfelejteni az biztos!!!!!

18:55 perc Én is kikértem az első italomat! A vodka szóda mellett döntöttem, hiszen a bor jóóó, a bor finom de előbb vagy utóbb elálmosított volna és egy ilyen nap után és egy ilyen este előtt ezt nem engedhetem meg magamnak! :-)

És elindult a mulatság! Mindenki evett-ivott....
Volt aki régi ismerősöket fedezett fel a társaságban, volt aki baba projekt meglepetéssel érkezett és volt aki a Villában tartott esküvőjük épp fél éves évfordulója miatt volt a helyszínen. Volt aki az Őrségből érkezett és volt aki csak a szomszédból...volt akivel tudtam beszélgetni és volt akihez egyáltalán nem értem oda (Tőlük ezúton is elnézést kérek ). Volt aki kíváncsi volt  a konyhára és megmutattam neki, de volt aki csak úgy beosont és meglepett de nagyon. Volt aki "normális" emberi időben távozott és volt aki hajnalig beszélgetett Velünk. Volt aki írt a vendégfalra és volt olyan aki még a vendégkönyvbe is írt! Volt olyan aki a végén - azaz hajnal 4 körül - a vodkás pohárra akart rágyújtani....Na ez voltam ÉN...szégyenszemre! Köszönjük Bogi,hogy emlékeztettél Minket erre a csodálatos tettre!!! :-)))))))

Szóval nagyjából így telt el a 2011.12.10-e, az il Pittore NAGY NAPJA!

Tudnék még mesélni bőven de akkor mit írnék legközelebb!?????

Ezúton is mégegyszer köszönet mindenkinek aki ott volt és ezer bocsánat azoktól akik jöttek volna de nem voltak elég gyorsak! Én azt hiszem megígérhetem részemről, hogy lesz még mit ünnepelni.....azaz lesz folytatás ! Csak nem nyitóbulinak fogjuk hívni.....

Nagyon nagyon szép estét és jó éjszakát kívánok Mindenkinek!

Üdv: A vodkás Zsuzsi ( na ezt gyorsan verjétek ki a fejetekből...csak őszinte voltam! Már az is baj???? :-))

3 megjegyzés: