2011. december 23., péntek

Mondtam Én,hogy jövök még.....

Sziasztok!

Miután a Facebook oldalunk annyira ütős lett és határozottan naprakész az információk terén, ezért ez a blog már nem feltétlenül az étteremről szól szerintem, hanem az étterem az Én szemszögemből és az Én érzéseim az étteremben töltött pillanataimról.( mit pillanatok???ÓRÁK )
Úúúúristen! Hát itt az alkalom , hogy elmondjam Nektek kinek köszönhetem a csodálatos és most már méltán népszerű FB oldalt! Csak ajánlani tudom Őket!!!! Hála Nekik mert amúgy gyanítom nem lenne oldal sem ha Ők nem volnának!
A cég pedig nem más mint.......dobpergés,trombitaszóóóó.....ODITECH STÚDIÓ ( Látvány, Technológia, Kreativítás )www.oditech.hu

Csak azért ez a - relkám blokk előtti - bevezető, hogy értsétek nem magamutogatásból teszem fel ezt a képet hanem azért, hogy megmutassam Nektek az "ünneplős" ruhámat! :-) csakhogy a konyhán is érezzük, hogy karácsony van...ma így fogok dolgozni! Kimásolhattam volna a google-ból egy helyes karácsonyi üdvözlést de az nem Én lennék így hát tessék - lássék....

Szóval lefotóztam magam mint a tinik és ez lett belőle!


Ezúton szeretnék mindenkinek nagyon nagyon kellemes ünnepeket kívánni! 

Pihenésben, boldogságban, finom ételekben és még finomabb italokban :-) valamint gyönyörű ajándékokban és felhőtlen beszélgetésekben gazdag és őszinte nevetéssel és örömteli pillanatokkal teli karácsonyt kívánok Nektek!



Sok puszi: Zsuzsi......aki végülis szereti a karácsonyt csak nem volt ideje felkészülni rá! :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése